İade ve Değişim

İptal/ İade

Popcorner’dan sipariş ettiğiniz ürünleri, size veya gösterdiğiniz adresteki kişiye/kuruluşa teslim tarihinden itibaren, kullanılmamış,Güneş gözlüklerinde cama yapıştırılmış 'cam özelliği' etiketi sökülmemiş, ambalajı bozulmamış olması şartıyla 14 günlük süre  içerisinde hiçbir neden belirtmeden iade edebilirsiniz.

İade işlemlerinizin başlatılabilmesi için siparişinizdeki ürünü; tarafınıza gönderilen irsaliye ile birlikte  "321435691" nolu Yurtiçi kargo anlaşma numaramızla 14 günlük yasal süre içerisinde kargoya teslim etmeniz ve info@popcorner.com.tr adresine e-posta ile bilgi vermeniz gerekmektedir.

İade talepleriniz, ürünler tarafımıza ulaştıktan 7 gün içerisinde tamamlanacak olup sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme e-maili gönderilecektir.

İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;

  • İade edeceğiniz ürünü Sipariş numaranız yazan sevk irsaliyesi ile birlikte, kullanılmamış ve ambalajı hasar görmemiş şekilde Popcorner’ın size belirttiği iade adresine yollamanızı rica ederiz. 
  • İade etmek istediğiniz ürünün faturası bir kurum adına düzenlenmiş ise kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade işlemi tamamlanamamaktadır.
  • Orijinal kutusu /ambalajı bozulmuş, kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış, kargo koli bandı ile bantlanmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Bu şekilde gelen ürünler teslim alındığı haliyle karşı taraf ödemeli olarak geri gönderilecektir.
  • Eğer varsa, ürünün bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Giyim ürünleri kullanılmış ve tadilat yapılmış ise iadeleri kabul edilmemektedir.
  • Hijyenik nedenlerden dolayı iç giyim ürünleri, çorap, mayo gibi ürünlerin iade/değişimleri yapılmamaktadır.
  • Kampanya ve indirim dönemlerinde; 2. üründe uygulanan indirimli satışlardan herhangi birinin iadesi yapıldığında sepetinizde uygulanan indirim tutarı iptal olur, ayrıca iade işlemi sonunda sepetinizde kalan ürün tutarı "1000' TL üzeri Siparişleriniz Ücretsiz Gönderi" limiti altında kalırsa faturanıza kargo ücreti yansıtılmaktadır.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir. 

Ürününüz Popcorner tarafından teslim alındıktan sonra yukarıda belirtilen iade koşullarına uygunluğu kontrol edilir. İade işleminin onaylanması durumunda, ürün bedeli ödeme şekliniz doğrultusunda, e-posta adresinize gönderilen onay bildiriminden itibaren 7 iş günü içerisinde tarafınıza geri ödenir. İadenizin, iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün adresinize kargo ile ücreti sizin tarafınızdan ödenecek şekilde geri gönderilir.

Ürün bedelinin iade işlemi tamamlandığında tarafınıza e-posta yoluyla bilgilendirme yapılır. Ödeme şekli 'Havale/EFT' ise para iadesi bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza geri ödenir. Kredi kartı ile ödemelerde ürün bedeli ödeme yaptığınız kredi kartına iade edilir. Ödemenizi taksitli yaptıysanız geri ödemeniz de yine taksit tutarınız ile eş oranda yapılacaktır. İadenizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz. Ürün bedelinin iade işlemi tamamlandığında tarafınıza e-posta yoluyla bilgilendirme yapılır.

Siparişinizde kullandığınız indirim kuponu varsa, iade işlemi esnasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin yapıldığı tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre, yapılacak iade işlemi ile yeniden başlayacaktır. 

Değişim

 

Değişim talepleri alınmamaktadır. Ürün iade talebi oluşturularak mevcut siparişinizlerle ilgili iade süreci başlatabilir ve yeni sipariş oluşturulabilir.